Safetyparking24 VALET

Eichenstraße 57 B, 65933 Frankfurt am Main

PARKLOT > Letiště Frankfurt > Parkoviště Safetyparking24 VALET

již od 2527.90Kč

Obecné

Vaše parkoviště na letišti Frankfurt nad Mohanem

Safetyparking24 VALET je vaše řešení!

Vyzvedneme vaše vozidlo a zaparkujeme ho na našem nedalekém, bezpečném parkovišti. Po návratu na vás již bude váš vůz čekat, abyste se mohli bez problémů vydat na cestu domů. Pokud si přejete, můžeme tento čas využít k profesionálnímu vyčištění vašeho vozu, doplnění paliva nebo dokonce výměně oleje. 

Upozorňujeme, že klíče od svého vozu musíte předat obsluze parkoviště.

DŮLEŽITÉ: za rezervace začínající mezi 23:00 a 7:00 se na parkovišti účtuje příplatek 50 € za noc (platí se na místě).

 

Parkovací místo

Máme k dispozici monitorované a oplocené parkoviště na adrese Eichenstraße 57b ve Frankfurtu (cca 8 minut jízdy autem).

INSTRUKCE:

Příjezd

Kontaktujte nás 30 minut před příjezdem telefonicky na čísle +49 (0) 15566408927, abyste zajistili hladký průběh. S vozidlem pojedete přímo k terminálu 1 nebo 2 na letišti. My již budeme na terminálu čekat na váš příjezd.

Předání

Naši zaměstnanci vás přivítají přímo na terminálu 1 nebo 2 letiště.
Při předání bude zaznamenán počet ujetých kilometrů a případné předchozí poškození vozidla. Náš vyškolený personál přistaví vaše vozidlo na parkoviště vzdálené přibližně 8 minut. 

Odlet

Jakmile přistanete na frankfurtském letišti, zavolejte nám prosím na telefonní číslo +49 (0) 15566408927. Jakmile obdržíte svá zavazadla, zavolejte nám prosím znovu na telefonní číslo +49 (0) 15566408927.

Poté na vás budeme s vaším vozidlem čekat na odletovém podlaží v terminálu 1 nebo 2 letiště. Své vozidlo obdržíte zpět a budete se moci v klidu vydat na cestu domů. Přejeme vám šťastnou cestu a děkujeme za vaši důvěru!

Další placené služby:

- exteriérové mytí vozu

- čištění interiéru

- výměna skel

- servis pohonných hmot

Galerie

Mapa

Právní informace

Při plnění povinnosti stanovené v čl. 12a odst. 2 a 4 zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitele (Zákonný zřídil 2020, položka 287) tímto dodavatel informuje o rozdělení povinností týkajících se uzavírání prostřednictvím Služby smlouvy týkající se parkovacích služeb mezi Dodavatelem a subjekty, které jsou vlastníky parkovišť, kteří prezentují své nabídky na webových stránkách Dodavatele. Zároveň upozorňujeme, že veškeré nabídky dostupné na webových stránkách Dodavatele pocházejí od subjektů, kteří jsou podnikateli.

Úlohou Dodavatele je:

  1. Umisťování nabídek parkovacích služeb na stránkách se zněním vedeným vlastníky parkoven nebo osobami odpovědnými za spolupráci, včetně cen. Dodavatel nemá vliv na výši výše uvedených cen, neupravuje je a vždy poskytuje nejaktuálnější ceny, které poskytují parkoviště a partneři.

  1. Poskytování cestujícím emailem následujících informací týkajících se hlavních vlastností služby:

  • umístění parkoviště, kontaktní údaje k obsluze parkoviště;

  • Informace o přepravách, případně jejich absenci, zejména délce trvání;

  • Všech výhodách nabízených parkováním;

  • informacích o jazykových požadavcích, pokud bude pro cestujícího využití některých parkovacích služeb záviset na úspěšné ústní komunikaci;

  • informací o dostupnosti parkovacích služeb pro osoby s omezenou pohyblivostí a na žádost cestujícího podrobné informace o možnostech jejich přizpůsobení jeho potřebám.

  1. Umisťování informací o:

  • ceně parkovací služby a způsobu platby;

  • druhu dodatečných nákladů, kterými se může uživatel setkat;

  • právu uzavřít uživatele smlouvu o parkovací službě v době stanovené pravidly před zahájením parkovací služby;

  • obchodním názvu, adrese, příjezdových instrukcích a otevíracích dobách parkování.

  1. Umožnění rezervace a nákupu parkovací služby a dodatečných služeb nabízených parkovištěm.

  1. Umožnění zakoupení pojištění na parkovací službu nabízeného externím partnerem nesouvisejícím s parkovištěm - Inter Partner Assistance S.A.

  1. Poskytování individuálních obchodních informací o nabídkách uživatelům, kteří se spojili s webovou stránkou prostřednictvím elektronické pošty.

  1. Vedení obsluhy vyplývající z uzavřených smluv uživatelem, což znamená zejména předávání informací týkajících rezervace od parkoviště a předávání informací od pojišťovny v případě takového nákupu uživatelem.

  1. Umožnění uživateli provádět změny v rezervaci v čase stanoveném pravidly, předávání všech dalších informací ovlivňujících realizaci parkovací služby a také podpora v oblasti komunikace uživatele s parkovištěm během trvání parkovací služby.

  1. Řešení reklamací týkajících se vlastní činnosti a poskytovaných služeb, zejména procesu prodeje - správnosti a kvality obsluhy v procesu prodeje služeb dostupných v nabídce webové stránky a poprodejní obsluhy.

Úkolem parkoviště je:

  • poskytování dodavateli nabídek parkování, včetně informací o ceně služby zahrnující zejména stání auta na parkovišti a ceny dodatečných služeb, které uživatel využívá;

  • poskytování dodavateli dat a informací nezbytných pro realizaci parkovacích služeb;

  • poskytování dodavateli prezentací fotografií parkoviště a transferových aut ve vybraných nabídkách;

  • řádné plnění smlouvy uzavřené s uživatelem;

  • řešení stížností, které se týkají nedostatečného plnění smlouvy parkoviště.

Rezervovat parkoviště

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji